28. sij 2011.

Kontrastne pahulje za traku

Pahuljica poput sive pahulje s trake iz prošlog posta, samo u crnoj boji. Ova na razliku od sivo-crne, skroz odudara od trake pa nema reljefnog izgleda, ali zato ima super kontrastni efekt. 
Tu sam radila sa kukicom, 3,5 mm jer mi je ta vuna malo deblja od crno-sive koju sam koristila za traku, ali nije ispala puno veća (9 cm) i opet stane na traku točno od ruba do ruba.




Probala sam i malo drugačiju pahuljicu, pa eto kako i ona izgleda. Nešto je manje čupava, prema tome i čvršće forme, pa ju je i lakše našiti na traku. Napravljena je isto kukicom 3,5 mm ko i ova gornja, ali ispada manja, opseg od nekih 7,5 cm d od vrška do vrška.



Meni osobno je prva ipak draža. Možda zato jer je prva, možda zato jer je čupavija.... ne znam.
Probat ću svakako naheklati još pahuljica sad kad sam se navukla na njih, i naravno dodat svaku ovdje. Potrudit ću se i požurit s uputama za heklanje još dok meteorološki ima smisla heklati pahuljice.


Nema komentara:

Objavi komentar