8. ruj 2011.

Barbie Evening Gown

Već danima tražim primjerak Barbie. Ne bi vjerovali koliko je teško nać barbiku kad nemate od vlastitih klinaca.....Sve prijateljice su ih pobacale, podijelile, pogubile....uključujući i mene. 
Ali nisam se dala smesti. Namjerila sam zaheklati večernju haljinu za Barbie i tako sam i napravila. Malo sam proguglala, našla mjere Mattelove Barbie i krenula više manje odokativno. 


Prvo sam namjerila da bude samo tamnocrvena, ali nešto mi je jednostavno falilo pa sam probala malo obruba napravit da vidim hoće li funkcionirat, pa malo cvijetić dodala, pa traku prije volana.....i tako se nakupilo.

Ja sam zadovoljna rezultatom, ali sad opet moram nać primjerak barbike da ju pokušam utrpat u haljinu i vidim jel može služit svrsi ili će bit samo ko ogledni primjerak :-). 




Ostaje još samo pitanje leđa i tu pozdravljam svaki prijedlog i ideju ako netko ima za mene.

Problem je znači sljedeći: da bi se haljina moglau nekom trenutku i navuć na Barbie, ostavila sam otvorenu po sredini leđa do početka nogu (znači odmah ispod stražnjice)  i sad moram smislit kako da tu riješim pitanje kopčanja. 
Mislim da će gumbići ipak biti preveliki i nimalo diskretni, možda na vezanje, ali s čim a da izgleda elegantno? 






Broj komentara: 5:

  1. super je haljinica! a da provuces neku trakicu pa da se veze?

    OdgovoriIzbriši
  2. ola lindo de uma beleza extraordinária ,que cor magnifica muitos parabens por lindo trabalho ,boa semana para si .

    OdgovoriIzbriši
  3. Haljina je medena.
    Potraži ovdje. Mozda ti ove kopčice pomognu.

    http://bonotex.hr/Pozamanterija/stranica_pozaman_4.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Snašla se ja :-). Stavila vezicu iza na ovu. Dalje ću ostavljat malo više mjesta pa našit drukere da bude jednostavnije. Ova je bila prva pa nisam mislila na sitnice ko što je oblačenje :-)

    OdgovoriIzbriši