7. ruj 2011.

Pinky torbica


Dugo me nije bilo, al zato kad me krene me krene....

Ovaj torbičak sam napravila još u pauzama između nabave konca za toliko spominjanu baby haljinicu, ali eto nije mi palo na pamet objavit, jer sam, pa jednostavno... lijena :-).

Torbica je rađena istim principom, odnosno istim uzrokom ko i plava mornarska torbica koju sam već objavila, samo mornarska ima i bijeli rubi i volančić, a ova ima samo bijelu "smotanu ružu", da baš ne budu iste. Ružu sam stavila u dvije verzije jer se nisam mogla odlučiti gdje mi je draža.

Ovo je znači samo umanjeno izdanje, veličina kukice je 3.5 mm.

Upute za obje torbice ću stavit kroz koji dan.

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. ispričavam se na kasnom javljanju, imala sam poteškoća sa blogom. Nisam stavila upute, u to vrijeme je bilo više interesa za papučice pa je torbica pala u zaborav... nažalost.

      Izbriši