Preskoči na glavni sadržaj

Smotana ruža - upute za heklanje




Prvi red: ostavite nešto dulji rep na početku pa napravite lanac od 55 petlji .


Drugi red: u četvrtu petlju od kukice napravite 1 dvostuki bod (štapić), (1 petlja , preskočite 2 petlje, 1 dvostruki bod+2 petlje+1 dvostruki bod u istu petlju), ponavljajte zagrađeno do kraja. Okrenite.


Treći  red: lanac od 3 petlje (1 dvostruki bod, 2 petlje, 2 dvostruka boda), u prvi prostor ispod 2 petlje s prethodnog reda. (2 petlje, 2 dvostruka boda, 2 petlje, 2 dvostruka boda) u sljedeći prostor ispod 2 petlje s prethodnog reda – ponavljajte do kraja reda. Okrenite.


Četvrti red: 6 dvostrukih bodova u prvi prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje. (7 dvostrukih bodova u sljedeći prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje), ponovite bodove u  zagradi  12 puta. (9 dvostrukih bodova bodova u sljedeći prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje), ponovite 5 puta. Odrežite i učvrstite nit.


Namotajte ružu počevši od manjih latica prema većima i učvrstite ih zajedno dužim repom koji ste ostavili na početku.

Bijela ruža sa pinky sredinom


Ruža u "prirodnom" okruženju

Primjedbe

  1. Lijepo te sresti, jel to dolazi proljeće, budiš li se? Ružice su krasne!:)))Probaj kraću varijantu, ali radi s obje strane lančića. Kad je gotovo zarolaš i stisneš u sredini kao ponpon i dobiješ odličan privjesak.

    OdgovoriIzbriši
  2. Budna sam ja cijelo vrijeme, samo nije me bilo iz tehničkih razloga, al brzo ću ja to sad nadoknadit.
    Nisam te skužila za kraću varijanutu, kak misliš s obje strane lančića?

    OdgovoriIzbriši
  3. Mrzim teh. probleme, znam kako ti je.Važno da je rješeno!
    Osnova ruže je lančić i onda radiš s jedne "strane", ako istu stvar radiš s obje strane osnove, moraš raditi s manje "latica" jer bi bilo predebelo. Ne smotava se spiralno, već kao sarma i stisne u sredini,ako dobro stisneš latice pokriju sredinu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, skontala sam ujutro danas kaj si mislila, ono kak si i sama rekla, jutro je pametnije od večeri :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se redizajn, pregledno, cool, klikam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Sad kad sam se riješila teh. problema se igram malo. I klikam i ja :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Heklana uskršnja jaja

Sreeetan Uskrs svima! Ove godine je igrom slučaja došlo do toga da se kod nas jaja za promjenu nisu samo obojala nego smo ih i obukle! Svako jaje je dobilo svoju košaricu! Improvizirana su skroz tako da je svako potpuno jedinstveno. Ideja je sestrina (kao i većina košarica) ali nisam se ni ja dala pa ima i moje košarice, ali vam neću reći koje je čije....nek ostane uskršnja tajna:-) Kad smo ih sve stavile zajedno primijetile smo da imaju nešto i za reći :-))))

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš.  Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podne