25. tra 2011.

Sreeeetan Uskrs!

Želim svima sretan i blagoslovljen Uskrs!
Malo kasnim jer me omela sva ona klopa i kolači pa sam malo otromila :-) Al eto oporavljam se i polako dolazim k sebi.
Uživajte u ovom što je ostalo od blagdana!!

Broj komentara: 6:

  1. Dragi zeko želim ti sretan Uskrs i brz oporavak od kolača, možda najbolje s kukicom!:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan i blagoslovljen Uskrs....Jedva čekam nove postove i nove kreacije....Svrati ponekad do mog bloga na jednu kaficu sa malo inspiracije :) :) Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo taman je zakišilo pa mi se lakše primit kukice! Ko naručeno.
    Kreativko, već sam ja prozvjerkala po tvom blogu i svašta nešto si našla :-). Svaka čast na idejama, opravdavaju ti nick u potpunosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan Uskrs i tebi sa zakasnjenje!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Quite funny!!!

    Have a nice day,

    Pfiffigste

    OdgovoriIzbriši
  6. Danke Pfiffigste! Es tut mir Leid das du mein Blog nicht verstehen kanst. Aber ich verstehe dein und es ist fantastisch!!

    OdgovoriIzbriši