6. lis 2011.

Ljepotica u ljubičastom


Ova ljubičasta ljepotica je dijelo na koje se trenutno najviše ponosim. Napravljena je s istim uzrokom ko moja prva Barbie haljina , samo ova je sa kukicom 3,5 mm, dok je ona s 1,5mm. Moram reći da mi se ovaj uzorak školjkica ljepše vidi s ovako debljim koncem, bar se tako meni čini. Dodala sam mali "latin twist" na proširenom dijelu na dnu i cvijetiće čisto da ne bude ista ko i crvena.


Bijeli kaputić je djelo genijalnog uma moje sestre :-). Kompletno je zaokružen tako da odskače od svih silnih standardnih kaputića kockastog oblika zbog čega ima neki elegantniji štih. Radi se u jednom potezu što je mene začudilo jer se obično rade posebno rukavi, posebno bodi pa se spaja, al eto, ovaj očito ne samo da je lijep nego je i super jednostavan. 

Upute za ovu haljinu postoje i bit će dostupne kroz neko vrijeme, tako da malo za promjenu i upute dodam......postala sam malo lijena s tim makar je poanta bloga bila da podijelim upute sa vama.....al eto, teško mi je bacit kukicu i primit se ispisivanja.....ali budem...obećajem...budem!

2 komentara: