30. stu 2011.

Crno-bijeli svijet

Malo sam prilagodila izgled bloga. 
Bilo je i vrijeme, da se uklopi u godišnje doba....još sam u iščekivanju snijega, ali nadam se će doć svaki čas sad. Prosinac je na vratima...a kakav je to prosinac bez snijega....pa makar bio samo na mom blogu. Odlučila sam u ovom virtualnom dijelu stvorit sebi i vama jedan pravi zimski ugođaj.....sa snijegom i mojim omiljenim zimskim stvarima:

Vrućom čokoladom.......
.....toplom vatrom s neizostavnim pucketanjem drva u kaminu..... 
.......i naravno sa zimskim kapicama i rukavicama. U zimskom crno/bijelom izdanju.



2 komentara:

  1. I ja bi ovako: pila toplu čokoladu uz vatricu i kroz prozor promatrala zimsku idilu. Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja čekam taj snijeg i čekam....i čekam....a kad dođe ću vjerojatno pošizit :-)

    OdgovoriIzbriši