Cvijet - upute za heklanje

Eto stižu i upute za veliki cvijet s kapice!
Možete koristiti koju god veličinu kukice želite ovisno o tome koliki cvijet želite. Logično, što je veća kukica veći će vam biti cvijet.Ja sam za ovaj cvijet na slici koristila kukicu od 5 mm.

  1. Napravite početni prsten od lanca od 4 petlje.
  2. Jedna petlja, 1 jednostavan bod u početni prsten, 3 petlje+1 jednostavan bod napravite ukupno 5 puta i završite s lancem od 3 petlje i kliznim bodom u prvi jednostavan bod na početku reda = 6 lanaca.
  3. Jedna petlja, potom u svaki prostor lanca napravite 1 jednostavan bod + jedna petlja + 3 dvostruka boda + 1 petlja + 1 jednostavan bod i završite sa 1 kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka red . Okrenite rad. 
  4. Napravite 1 jednostavan bod oko jednostavnog boda iz 2. reda + lanac od 5 petlji ukupno 6 puta i završite kliznim bodom u pri jednostavan bod s početka reda.
  5. Jedna petlja, potom u svaki prostor lanca napravite po 1 jednostavan bod + 1 petlja + 5 dvostrukih bodova + 1 petlja + 1 jednostavan bod i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka reda.
  6. Napravite 1 jednostavan bod oko jednostavnog boda iz  4. reda + lanac od 6 petlji ukupno 6 puta i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka reda.
  7.  Jedna petlja, a potom u svaki prostor lanca po 1 jednostavan bod + 1 petlja +  dvostruki bod + 5 trostrukih bodova + 1 dvostruki bod + 1 petlja + 1 jednostavan bod i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka reda.
  8. Jedan jednostavan bod oko jednostavnog boda iz 6. reda, lanac od 7 petlji napravite ukupno 6 puta i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka reda.
  9. Jedna petlja, potom u svaki prostor lanca po 1 jednostavan bod + 1 petlja + 1 dvostruki bod + 3 trostruka boda + 1 petlja + 3 trostruka boda + 1 dvostruki bod + 1 petlja + 1 jednostavan bod i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod s početka reda.
  10. Odrežite nit i učvrstite.
Možete stati i na 7. Ili 5. redu ako želite manje slojevit cvijet.  Isto tako možete nastaviti po istom principu i tako dodati još koji sloj.

Komentari

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš. 
Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podneblju ta te…