Heklana torbica - upute za heklanje

Za torbicu veličine 22x32cm koristila sam kukicu 4 mm

Kvadratić:

Tirkizna boja:
Napravite lanac od 4 petlje i spojite u početni krug kliznim bodom  u prviu petlju lanca.

Prvi red:  lanac od 3 petlje (zamjena za 1 dvostruki bod), potom 7 dvostrukih bodova u početni krug. Završite kliznim bodom u treću petlju lanca s početka.

Crna boja:
Drugi red: kliznmi bod u prvi dvostruki bod s prethodnog reda, (lanac od 3 petlje, u isti dvostruki bod u koji je napravljen klizni bod napravite 3 trostruka boda ali ne do kraja, već ostavljajte zadnji navoj i svake i provucite na kraju kroz sva četiri navoja (petlje) koji budu na kukici, napravite lanac od 3 petlje i još jedan klizni bod u isti dvostruki bod, pa opet klizni bod u sljedeći dvostruki bod), ponavljajte postupak u zagradi do kraja kruga. Trebali bi imati 8 latica.

Tirkizna boja:
Treći red: jednostavan bod u vrh prve latice, (lanac od 4 petlje, 1 jednostavan bod u vrh sljedeće latice), ponavljajte postupak u zagradi do kraja kruga i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod.

Četvrti red: ispod prvog lanca od 4 petlje napravite sljedeće bodove: 2 jednostavna, 1 polu-dvotruki, 1 dvostruki i 1 trostruki bod. Potom napravite 1 trostruki bod u jednostavan bod (onaj na vrhu latice, služit će kao kut), pa ispod sljedećeg lanca od 4 petlje napravite sljedeće bodove: 1 trostruki, 1 dvostruki, 1 polu-dvostruki, 2 jednostavna. Ponavljajte cijeli opisan postupak do kraja. Trebate dobiti kvadratić.

Crna boja:
Peti red: Napravite po 1 jednostavan bod u svaki bod s prethodnog reda, a u svaki trostruki bod u kutu napravite po 4 jednostavna boda. Završite kliznim bodom u u prvi jednostavan bod.
Trebalo bi vam ispasti ukupno 56 bodova.
Odrežite nit i učvrstite.

Na takav način napravite 19 kvadratića. Boje možete mijenjati po želji i češće ako želite šareniju torbicu, ili pak sve napravite istom bojom ako više volite jednostavnost.

Spajanje:
Kvadratići su spojeni vunom crne boje, spajali su se okrenuti na krivu stranu da se ne ističe kvrgav rub spajanja i to dijagonalno gore pa dolje prema shemi na slici ispod. 

Shema spajanja kvadratića

Komentari

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš. 
Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podneblju ta te…