24. ožu 2011.

Heklana torbica - upute za heklanje

Za torbicu veličine 22x32cm koristila sam kukicu 4 mm

Kvadratić:

Tirkizna boja:
Napravite lanac od 4 petlje i spojite u početni krug kliznim bodom  u prviu petlju lanca.

Prvi red:  lanac od 3 petlje (zamjena za 1 dvostruki bod), potom 7 dvostrukih bodova u početni krug. Završite kliznim bodom u treću petlju lanca s početka.

Crna boja:
Drugi red: kliznmi bod u prvi dvostruki bod s prethodnog reda, (lanac od 3 petlje, u isti dvostruki bod u koji je napravljen klizni bod napravite 3 trostruka boda ali ne do kraja, već ostavljajte zadnji navoj i svake i provucite na kraju kroz sva četiri navoja (petlje) koji budu na kukici, napravite lanac od 3 petlje i još jedan klizni bod u isti dvostruki bod, pa opet klizni bod u sljedeći dvostruki bod), ponavljajte postupak u zagradi do kraja kruga. Trebali bi imati 8 latica.

Tirkizna boja:
Treći red: jednostavan bod u vrh prve latice, (lanac od 4 petlje, 1 jednostavan bod u vrh sljedeće latice), ponavljajte postupak u zagradi do kraja kruga i završite kliznim bodom u prvi jednostavan bod.

Četvrti red: ispod prvog lanca od 4 petlje napravite sljedeće bodove: 2 jednostavna, 1 polu-dvotruki, 1 dvostruki i 1 trostruki bod. Potom napravite 1 trostruki bod u jednostavan bod (onaj na vrhu latice, služit će kao kut), pa ispod sljedećeg lanca od 4 petlje napravite sljedeće bodove: 1 trostruki, 1 dvostruki, 1 polu-dvostruki, 2 jednostavna. Ponavljajte cijeli opisan postupak do kraja. Trebate dobiti kvadratić.

Crna boja:
Peti red: Napravite po 1 jednostavan bod u svaki bod s prethodnog reda, a u svaki trostruki bod u kutu napravite po 4 jednostavna boda. Završite kliznim bodom u u prvi jednostavan bod.
Trebalo bi vam ispasti ukupno 56 bodova.
Odrežite nit i učvrstite.

Na takav način napravite 19 kvadratića. Boje možete mijenjati po želji i češće ako želite šareniju torbicu, ili pak sve napravite istom bojom ako više volite jednostavnost.

Spajanje:
Kvadratići su spojeni vunom crne boje, spajali su se okrenuti na krivu stranu da se ne ističe kvrgav rub spajanja i to dijagonalno gore pa dolje prema shemi na slici ispod. 

Shema spajanja kvadratića

Nema komentara: