30. svi 2011.

Šareni šeširić

Dok se davim u haljinici, uzela sam mali predah i na brzinu napravila šeširić! Čisto malo radi promjene, ilitiga ponestalo mi konca za haljinicu pa dok čekam zalihe heklam šeširiće :-)



Uzorak je cvijetni što se slabo vidi zbog šarenog konca, ali ovi rupičasti dijelovi su zapravo u obliku latica (bar su takvi na originalnoj shemi). Kad sam već kod toga, da se pohvalim, ovaj šeširić sam napravila prema crtanoj shemi, bez pisanih uputa, po prvi put u životu! Inače samo iz pisanih uputa radim nove stvari, al reko, pa nisu ni te sheme baš tolka mudrost i probala ja.  Moram priznati da se nisam namučila....šeširić je i više nego jednostavan za napraviti.





4 komentara:

  1. Poznato mi je to da si malo uzmem predaha i počnem nekaj drugo delat :)) Šešitić ti je super ispao :))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jolanda! Treba malo promjenit smjer kad ponestane volje, a kad se vrati volja haljinica je moja i božja! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Šeširić je super, znatiželjna sam kako će ispasti haljinica. Ja nikako završiti moju torbu, a treba još samo džep, toliko o smjerovima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što sam otkrila ovaj blog jer mi je želja naučiti heklati. Koliko vidim ima odličnih tutorijala što je za svaku pohvalu. Radovi su ti prekrasni. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši