Preskoči na glavni sadržaj

Gradske papučice za bebe - upute za heklanje


Evo malih gradskih papučica i konačno novih uputa!!!! Nisu komplicirane, brzo se naprave, a meni osobno su preeeeeslatke. 
Za sve bebe koje drže do sebe - Jer su one to zaslužile! :-)))






Papučice na slikama su napravljene kukicom 3.5 mm. 


Da si malo skratim muke napravila sam malu legendu kratica za lakše praćenje, a da početicima skratim muke linkala sam ih na upute tako da ako kliknete na njih vodi vas na stranicu s uputama kako napravit taj bod. 


Legenda kratica: 
jb = jednostavan bod
db = dvostruki bod
hdb = poludvostruki bod
kb = klizni bod


Spajanje
Na kraju reda slobodno spojite sa standardnim kliznim bodom, ali da vam izgleda urednije preporučam spajanje na koje sam nabasala na ovom videu - Special Join


Zatvaranje razmaka
Provucite kukicu kroz klizni bod prije prvog okretanja, provucite kukicu kroz bod u koji je napravljen kb sa strane, prebacite vunu preko kukice i provucite je kroz obje petlje na kukici.


Za početak napravite labavo lanac od 19 petlji (ne prelabavo da ne nastanu velike rupice, tek toliko da se može s obje strane petlje raditi). 
1. red - 1 jb u drugu petlju lanca od kukice, 16 jb, 3 jb u zadnju petlju lanca. Nemojte okretati rad nego samo nastavite po drugoj strani početnog lanca sa 16 jb, 2 jb u prvi jb s početka reda, spojite na gore naveden način i okrenite rad. 
2. red - 1 petlja, 1 jb u prvi bod, 2 jb u sljedeći bod, 16 jb, po 2 jb u sljedeća 3 boda, 16 jb, 2 jb u sljedeći bod, 1 jb u isti bod gdje je napravljen prvi jb s početka reda, opet spojite na gore opisan način i okrenite rad.
3. red - 1 petlja, 44 jb, spojite kako je gore navedeno, okrenite (44 boda)
4. red - 1 petlja, po 2 jb u sljedeća 3 boda, 16 jb, po 2 jb u sljedećih 6 bodova, 16 jb, po 2 jb u sljedeća 3 boda, spojite, okrenite. (56 bodova)
5. red - 1 petlja, 3 jb, 16 hdb, 6 jd, 16 hdb, 3 jb , spojite, okrenite. (56 bodova)
6.-7. red - 1 petlja, 56 jb, spojite i okrenite
8. red - 20 jb, 8 puta spojite po dva boda u jedan (sužavanje), kb, okrenite, kb, 8 db, kb, okrenite, kb, 8 db, zatovrite razmak, 20 jb (48 bodova)
9. red - 1 petlja, 28 jb, zatvorite razmak, 20 jb, spojite, okrenite
10. red - 16 jb, 8 puta spojite po dva boda u jedan (sužavanje), kb, okrenite, kb, 8 db, kb, okrenite, kb, 8 db, zatovrite razmak, 16jb (40 bodova)
11. red - 1 petlja, 24 jb, zatvorite razmak, 16 jb, spojite, okrenite
12. red - 12 jb, 8 puta spojite po dva boda u jedan (sužavanje), kb, okrenite, kb, 8 db, kb, okrenite, kb, 8 db, zatovrite razmak, 20 jb (32 boda)
13. red - 1 petlja, 20jb, zatvorite razmak, 12 jb, spojite, okrenite.
14 red - 1 petlja, 32 kb, spojite, odrežite ostatak konca i učvrstite kraj. 


Preklop: 
1. spojite konac (vunu) s krive strane na prvi bod kod sužavanja u 11. redu i oko svakog boda koji je sužen napravite jb = 8 jb, okrenite
2. 1 petlja, 2 hdb u prvi jb s prethodnog reda, 6 hdb, 2 hdb u zadnji bod s prethodnog reda, okrenite
3. 1 petlja, 2 hdb u prvi jb s prethodnog reda, 6 hdb, 2 hdb u zadnji bod s prethodnog reda, okrenite
4. po jedan hdb u svaki bod s prethodnog reda do  željene duljine. 
Na kraju samo preklopite na pravu stranu i našijete gumbiće po želji.


Nadam se da su upute jasne i da će vam biti od koristi. Ako negdje zapne slobodno me kontaktirajte za pomoć na mail kukicalica@gmail.com ili na Facebooku

Primjedbe

  1. Preslatko:) Moram priznati jos dan danas volim nositi isheklane papuče po kući. Zadnje sam kupila kod bakica koje prodaju u pothodniku u Novom Zagrebu.
    Jako mi je žao što gotovo nitko više danas ne hrkla (mozda griješim) i zato mi je drago naći na ovaj blog:) Lijepi pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ančice, ja sam pak se iznenadila kad sam krenula sa blogom i našla koliko ljudi se ipak još uvijek bavi heklanjem...i koliko krasne stvari rade. Baš mi je drago da ne odumire taj ručni rad, jer se s njim stvarno svašta može.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Smotana ruža - upute za heklanje

Prvi red: ostavite nešto dulji rep na početku pa napravite lanac od 55 petlji . Drugi red: u četvrtu petlju od kukice napravite 1 dvostuki bod (štapić), (1 petlja , preskočite 2 petlje, 1 dvostruki bod+2 petlje+1 dvostruki bod u istu petlju), ponavljajte zagrađeno do kraja. Okrenite. Treći  red: lanac od 3 petlje (1 dvostruki bod, 2 petlje, 2 dvostruka boda), u prvi prostor ispod 2 petlje s prethodnog reda. (2 petlje, 2 dvostruka boda, 2 petlje, 2 dvostruka boda) u sljedeći prostor ispod 2 petlje s prethodnog reda – ponavljajte do kraja reda. Okrenite. Četvrti red: 6 dvostrukih bodova u prvi prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje. (7 dvostrukih bodova u sljedeći prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje), ponovite bodove u  zagradi  12 puta. (9 dvostrukih bodova bodova u sljedeći prostor ispod 2 petlje, 1 jednostavan bod u sljedeći prostor ispod 2 petlje), ponovite 5 puta. Odrežite i učvrst

Heklana uskršnja jaja

Sreeetan Uskrs svima! Ove godine je igrom slučaja došlo do toga da se kod nas jaja za promjenu nisu samo obojala nego smo ih i obukle! Svako jaje je dobilo svoju košaricu! Improvizirana su skroz tako da je svako potpuno jedinstveno. Ideja je sestrina (kao i većina košarica) ali nisam se ni ja dala pa ima i moje košarice, ali vam neću reći koje je čije....nek ostane uskršnja tajna:-) Kad smo ih sve stavile zajedno primijetile smo da imaju nešto i za reći :-))))

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš.  Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podne