18. stu 2011.

Heklane baby čizmice

U zimskom duhu dodajem još jedne grijalice za male nožice. 
Jedno mi veče prilikom izrade običnih baby cipelica sinulo da što ne bi beba imala Ugg čizmice? Ko da bebe ne znaju šta je Ugg :-). Al pošto ja nemam ovaca pa ne mogu napravit prave pravcate Uggsice, napravila sam the next best thing. 
Gumbić je trebao biti dekorativan, al obzirom da bebe imaju bucmaste nožice, ostavila sam ipak da bude funkcionalan tako da se lakše  obuvaju. A onda je došla moja mama i rekla da će se dijete udavit gubom ako ga uspije iščupat, pa sam na crvenim čizmicama odličila probat to kopčanje riješti čičkom. Za slučaj da neko ima Hulk-bebu koja hoda okolo i čupa gumbe sa čizama.

Navy blue čizmice sa crvenim gumbićem

Red Hot čizmice sa crnim džonom

4 komentara:

  1. Prave ug - ug pape, super su. Dječiji prstići čuda rade, to su oni trenuci kad panično shvatiš da je u kući neobično tiho pa nađeš gumbiće skinute i s papa, daljinskog, tipkovnice...

    OdgovoriIzbriši
  2. ahahaha, kako si me nasmijala! Baš čista istina, čim je tišina znaš da niiiiiije dobro

    OdgovoriIzbriši
  3. može upute za čizmice?

    OdgovoriIzbriši
  4. Morat ću ih i zbrajat jer ih nisam pisala...al ako vam što pomaže rade se ko "gradske papučice" i samo se ne napravi preklop nego se spoji opet vuna s desne/lijeve strane rista i radi ukrug jdb (oko 40jdb treba ispast) + 10 jdb više za preklop. I tako naprijed natrag do željene visine.

    OdgovoriIzbriši