3. stu 2011.

Ukrasni cvijet - upute za heklanje


Došlo vrijeme za nove upute za heklanje!!! I eto, šta bolje nego jedan fin i  jednostavan cvijet, ko stvoren za kapice!



Koristila sam kukicu 4mm da bi dobila cvijet promjera 10 cm.


Sredina cvijeta
Sa bakrenom bojom napravite lanac od 3 petlje i spojite u krug/prsten. 
Napravite 12 pdb u početni krug i spojite u prvi bod s početka reda kliznim bodom.
Dalje napravite još 2 reda sa po 12 jdb.


Latice bijele boje
Spojite nit bijele boje, bez da odrežete nit bakrene vune.
1. red - 2 jdb u prednju nit očice s prethodnog reda (ne provlačite kukicu kroz obje niti očice, već samo prednju) i tako u svaki bod do kraja reda.
2. red - 3 db u svaki jednostavni bod s prethodnog reda.
3. red - 3 jdb + vršak(3 petlje, klizni bod u prvu petlju) ponavljajte do kraja reda. Odrežite nit i zauzlajte je.


Latice bakrene boje
Ponovno primite nit bakrene vune koju ste koristili za sredinu cvijeta i nastavite s njom.(zato je nije trebalo rezati na početku)
1. red - radeći u stražnje niti bodova s prvog reda latice bijele boje radite po 2 db u svaki jdb do kraja reda.
2. red - 2 db u svaki  db s prethodnog reda.
3. red - 3 jdb + vršak(3 petlje, klizni bod u prvu petlju) ponavljajte do kraja reda. Odrežite nit i zauzlajte je.




Legenda bodova s linkom na upute:
jdb - jednostavni bod 
pdb - poludvostruki bod
db - dvostruki bod 


Legenda bodova s linkom na video upute (sve su verzije na engleskom, za sad): 
jdb - jednostavan bod  http://www.youtube.com/watch?v=OqhaQQajt0U
pdb - polu dvostruki bod  http://www.youtube.com/watch?v=LxA2osb5Qfk
db - dvostruki bod http://www.youtube.com/watch?v=o1txJLRPfuE

3 komentara:

  1. sve je sltko a sviđaju mi se haljinice za barbike. pozdrav :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma nak nije neš .... ima puno lipšeg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da ima... ovo je samo jedna verzija ukrasnog cvijeta, od mnoštva cvijetova kojih su se kreativci domislili, i kojih će se tek domisliti. To je ono najljepše kod heklanja...nikad ne naučiš baš sve

      Izbriši