It's a bittersweet symphony, this life

Dugo me nije bilo. Zaokupi čovjeka život i nekako teško nađe vremena za ono što mu čini zadovoljstvo.
Nije dugo trajala moja odsutnost od bloga, a opet je trajala predugo. Dođe period kad se treba pobrinuti za realnost i čovjek se malo zagubi. Pa zaboravi živjeti. Onda se u jednom trenu okrenete oko sebe i pitate se: "Zašto meni ovi ljudi troše živce?" ili "Tko to mene trenira?" 
Jel se i vi to često zapitate?
Znači, radiš nešto što te manje ili više zanima(nekad i uopće ne) s ljudima koji ti češće iscijede svu pozitivnu energiju nego učine neko dobro i to samo da bi vam platili da bi vi mogli uzeti te novce pa platiti drugima istim takvima.

I onda mi sjevne ona stara:
'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Trying to make ends meet 
You're a slave to money then you die"

A nekad se desi nešto što vas sjeti da to nije početak i kraj. Nego ste samo kratko skrenuli (i doslovce i figurativno:-)). Al onaj grmovit put kojim se rijetko kroči još nije daleko i uvijek se može nastaviti njime. Meni se to desilo jučer u vidu moje PRVE PRODAJE NA ETSY!
Baš kad sam gotovo i zaboravila da tamo još imam aktivne artikle .... dobijem mail s obavijesti da mi Etsy čestita na prvoj prodaji. Yipieyayekayo! Ode boemska trakica preko oceana!

Mislim, realno gledajuć, mail s obavijesti da sam dobila na Lotu bi me možda više razveselio :-), ali nećemo sad cijepidlačit.

Ne radi se o nekoj zaradi, ne znam ni bi li mi pokrilo troškove materijala i shippinga, ali radi se o šamaru. Da, baš upravo o šamaru.
Kad me krenulo pčelinje odrađivanje nečega za nekoga... opalila mi karma šamar i rekla: 

"I'll take you down the only road I've ever been down
You know the one that takes you to the places where all the veins meet yeah".
(I opet budimo realni, nije to rekla karma nego The Verve, ali pogodiše u sridu.)

Đabe svo to Borg-ovsko zujanje da "dobijemo da bismo dali" ako se bar nekad za dušu ne napunite pozitivom pomoću jedne kukice i pripadajuće niti.

Skidam kapu onima koji nisu radili ni dana u životu jer se bave onime što vole.
Skidam kapu onima koji si mogu priušiti da rade samo za svoju dušu.
Skidam kapu onima koji u strci oko preživljavanja nađu vremena i za život.

Skidam kapu i ostajem u nadi da ću je jednog dana iz istih razloga skidati i kad pogledam u ogledalo.

A do tada vam ostavljam jednog pjesnika asfalta koji me tu i tamo onako probudi iz realnosti u život....

Komentari

  1. Čestitke na prvoj prodaji! Tako to biva, ide pa stane, pa opet krene... Važno je ne odustati, kažu neki koji su uspjeli. Eno se baš jučer woohoovci hvale na 1000 prodanih artikala, čestitke i njima. Ne daj se!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Amalia! A kako je tebi? Ide šta?

      Izbriši
    2. već se dugo ne bavim time, druge stvari su u prvom planu, dosta je toga ostavljeno za neka sretnija vremena. Iako kažu da je najbolje sve to prebroditi tako da se zatrpaš poslom, ali to mi zvuči kao kad bogataš tvrdi da se najbolje razmišlja na prazan želudac s mudrim izrazom lica, pokraj punoga frižidera.

      Izbriši
    3. Prioriteti su prioriteti, samo nekad ipak ubaci kukicu u pogon...čisto radi duše :-)

      Izbriši

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš. 
Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podneblju ta te…