Cvijetni čipkani uzorak - upute i primjeri

Vrlo rijetko me neki uzorak potpuno oduševi i preuzme na dulje vrijeme, Obično, jednom kad ga savladam jednostavno prijeđem na sljedeći, ali svako toliko nađem pokoji kojem se stalno vraćam.
Jedan od tih uzoraka je svakako cvijetni čipkani uzorak:

Uzorak sam otkrila na krasnoj stranici s uzorcima bodova na koju se vrlo lako navući - MyPicot.
Cvijetni uzorak je nešto zahtjevniji od mnogih na navedenoj stranici, ali jednom kad se uhodate postane skroz logičan.
Većina uzoraka na stranci ima i korak-po-korak pisana objašenjenja sa slikama, ali ovaj nažalost nema. Morat ćete si dat malo truda da ga provalite, ko i ja :)
Nedajte se obeshrabiriti od početka, ja sam ga nekoliko puta htjela polit benzinom i zapalit, ali tvrdoglavost mi nije dozvoljavala da se predam jednom običnom bodu heklanja pa smo se s vremenom uspjeli sprijateljit i otad se vrlo često družimo.
Šalu na stranu, bod je jako zahvalan i šta god radili njime, jednostavno elegantno i lijepo ispada, kao što možete vidjeti na nekim od mojih primjera:

Dijagram uzorka možete skinuti besplatno, direktno sa stranice, ili preko linka ovdje https://mypicot.com/2007.html

Ili, ako vam je lakše pratiti video, iako ne razumijete o čemu priča, onda vam može pomoći ovaj:

Komentari

Tapestry crochet tehnika - heklovez?

Svima koji heklaju je jasno da koliko god znaju, ne znaju još ni polovicu o tom ručnom radu.  Varijacija na temu je toliko da se stalno iznova iznenadim šta se još može i kakvih sve tehnika ima. Sjećam se kad sam počela tek učiti i bila sam oduševljena sama sobom što sam naučila te osnovne bodove sama kombinirati i stvarati neke svoje uzorke.  I onda malo čovjek googla i resetira se jer vidi koliko smo svi zapravo mali sami za sebe i da negdje na nekom drugom meridijanu sjedi netko i hekla napamet čudesa koja ti sad prvi puta vidiš. 
Tako sam ja nedavno, između ostalog, nabasala i na taj "tapestry crochet". Točnije sestra je nabasala i napunila mi inbox na Pinterestu, kako to obično biva s njom. Ona se navuče i spama me, pa onda i ja moram probati, i evo nas oboje navučene na tapestry crochet.  Ne znam kako bih ga prevela, nije tapiserijski da idemo doslovno, nije ni vez, ali meni nekako estetski više sjeda heklovez. Ako netko zna kako se stvarno zove na ovom podneblju ta te…