Čokoladna kapa - upute za heklanje

Vidim da postoji priličan interes za ovu zimsku kapicu (i ne čudim se, meni je jedna od najdražih) pa sam se požurila s uputama da na bude nervoze :-D 
Ide zima i neću da me se drži odgovornom za prehlađene glavice jer sam ja kasnila s uputama za kapice!

Čokoladna kapa

Ovo su upute za kapu za odrasle, ako hoćete takvu kapicu za malecne napraviti jednostavno od četvrtog reda na dalje skratite za koji red. Radite na primjer od 4. do 8. reda/kruga ako želite za djecu ili do 6. reda/kruga za one još manje (ovo vam je info otprilike, preporučam direktno mjerenje na glavicama za svaku sigurnost) i onda nastavite s uputama od 11. do 16. reda/kruga normalno. Ili radite s manjom kukicom, to uvijek smanji rad :-D
Kapa na slici je rađena je kukicom od 5 mm.

Legenda bodova s linkom na upute ili video upute

Klizni bod
Jdb - jednostavan bod
db - dvostruki bod
FPdb - front post dvostruki bod - Dvostruki boda napravljen s prednje strane oko peteljke boda s prethodnog reda, a ne kroz očice istog. 
FPjdb - front post jednostavan bod - jednostavan bod napravljen s prednje strane oko peteljke boda s prethodnog reda, a ne kroz očice istog.
Napomena: 1 FPjdb + lanac od 2 petlje mijenja prvi FPdb na početku svakog kruga

Upute za heklanje kape:

Naravite lanac od 4 petlje i spojite u početni krug/prsten. 
1 red/krug - lanac od 3 petlje, 15 db u središte kruga/prstena, klizni bod u drugi db. (16 dvostrukih bodova)
2 red/krug - 1 FPjdb oko prvog db s prethodnog reda, lanac od 2 petlje, 1 FPdb u isi bod, dalje (2 db u sljedeći bod, 2 FPdb u sljedeći bod) do kraja kruga, te kliznibod u vrh drugog FPdb.(32 boda)
3 red/krug - 1 FPjdb oko prvog FPdb s prethodnog reda, lanac od 2 petlje, 1 FPdb oko sljedećeg boda, dalje (dodajte 1 db u prostor između drugog FPdb i sljedećeg boda, db u svaki db FPdb u sljedeća 2 FPdb)do kraja kruga i spojite kliznim bodom u vrh drugog FPdb. (40 bodova)
4-10 red/krug (određuju širinu/veličinu kape)- 1 FPjdb oko prvog FPdb s prethodnog reda, lanac od 2 petlje, 1 FPdb oko sljedećeg boda, dalje (dodajte 1 db u prostor između drugog FPdb i sljedećeg boda, db u svaki db FPdb u sljedeća 2 FPdb)do kraja kruga i spojite kliznim bodom u vrh drugog FPdb.
Na kraju 10. reda/kruga trebate imati 96 bodova.
11-15 red/krug - 1 FPjdb oko prvog FPdb s prethodnog reda, lanac od 2 petlje, 1 FPdb oko sljedećeg boda, dalje (db u svaki db, FP db oko svakog prethodnog FPdb) do kraja kruga i klizni  bod u vrh drugog FPdb.
16 red/krug - napravite cijeli red jednostavnih bodova u svaki bod da dobijete uži rub pa da kapa čvršće stoji na glavi. 

Za kraj dodajte ukrasni cvijet........... ili ne.

Nadam se da nisam zakomplicirala s uputama i da je u kombinaciji s linkovima na upute i video tutoriale bodove lako za prokljuviti, ali za slučaj da nekom nije jasno šta je pjesnik negdje u uputama točno htio reći, pitajte pjesnika :-) 

Primjedbe

  1. surep blog, posjetite moj blog......pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvo da Vam pohvalim blog, odličan je! Zahvaljujući njemu, odnosno Vama napravila sam svoju prvu kapicu u životu :), te sam po Vašim uputama pravila i rukavice bez prstića i sve je ispalo super jer su upute i više nego jasne, a ostalo tek čeka, tek sam počela s heklanjem. Tako sam odlučila napraviti i ovu kapicu i ne ide, pa ne ide, prvi i drugi red dobro, treći dobijem broj bodova ali nešto ne štima s četvrtim još očitije, sve dobro izgledaosim početka-završetka, pa probam ponovno možda trebam nešto drugačije i na kraju mi došizi i 2 red krenem s dva db pa onda Fdb i sad štima i skužim da Vam se omakla greška u uputama, da je svaki početak reda trebao biti fjdb oko prvog Fdb iz prethodnog reda, a ne db i u tom je bila sva greška, eto možda nekom pomogne. Moja kapica još nije gotova ali izgleda slično Vašoj, došla sam do 8 reda i mislim da više ne trebam ići dalje. lp Suzana

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad vidim da nisam dobro stavila kratice, mislila sam na FPdb i Fpjdb :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Suzana! Nisam uopće skužila da pišem dvostruki a ne front post dvostruki....valjda od žurbe, eh. No nema veze, bar sad vidim da me netko prati :-D.