Telefonska čarapa / torbica za mobitel - upute za heklanje

Bacila sam oko na prijašnje postove i sve mi se čini da se svako nekoliko javim sa postom koji započinjem sa "dugomenijebilo" konstrukcijom. 
Napravila sam ono što mi nije bila prvotna namjera - postala sam sporadični bloger! 
A šta ću, nije da sam zapostavila heklanje, svečano priznajem da sam zapostavila samo blog :-). Oni koji me prate na Facebooku mogu to potvrditi. 
Prema onoj staroj "ko prizna..." nadam se da mi je većina samim time polovicu već oprostila, a za drugu polovicu se nadam da će se pobrinuti moj as iz rukava!
Budući da pravi igrači znaju da se ne baca odmah as kad ima još karata pred sobom, vratit ću se u duboke blogerske vode nečim jednostavijim. Nečim što svakom treba, a ako ne treba dobro dođe. Bacit ću ovdje jedne upute za tokicu za mobitel! 

Da, da, znam da ste sad svi uzdahnuli i promrmljali: "od sveg šta se može napravit ova se razbacuje s čarapama za telefone....". Ali dragi moji, takav je život. Blog je dugo stagnirao i ne smije se sad prenapregnuti. Ne možemo odmah na vrh jer s vrha se može samo dolje.  Za ovaj sam blog namjerila daleko uspješniju budućnost, onu koja lagano, lagano vuče, ali vuče prema naprijed...

Dakle, da krenemo s tim prvim korakom...ilitiga telefonskom čarapom:

Ja sam radila sa kukicom 3.5mm, sa Unitasovom Helenom boje breskve, pa onda boje lavande, pa jednu krem...ak nikako stati s tim čarapicama :-). 
Početni lanac je od 16 očica, ali možete ga povećati ili smanjiti ovisno o širini telefona za koji je čarapa. Ono čega se jedino morate pridržavati kod duljenja/kraćenja lanca je da bude paran broj očica (petlji). Uzorak traži po 2 očice, pa lanac mora uvijek biti višeratnik broja 2. 

1. KRUG
Dakle, nakon početnog lanca, napravite još jednu očicu pa jb u prvu očicu i ostalih 15. U sljedeću očicu (to bi trebala biti prva očica s početka lanca) napravite 4 jb, te dalje u ostalih 15 po jedan jb i u zadnju očicu (onu u kojoj je prvi jb s ovog kruga) još 3 jb. Zatvorite krug kliznim bodom u prvu očicu (s početka kruga).

2. KRUG
Napravite lanac od 2 očice, puff bod u isti jb, db u sljedeći jb. Ponavljajte kombinaciju puff bod + db do kraja reda te zatvorite krug kliznim bodom u prvi puff bod s početka reda. 

3. KRUG
Počnite lancem od 1 očice, jb u isti bod, jb u sljedeći bod, prednji jb (pjb) oko vrha puff boda s prethodnog reda, jb u sljedeći bod. Ponavljajte pjb oko vrha puff boda + jb u sljedeći bod do kraja kruga te ga zatvorite kliznim bodom u prvi jb s početka reda. 

2. i 3. krug ponavljajte do visine koju želite, odnosno trebate.

Za kraj napravite 2 reda jb. Ako poželite dodati dodati lanac kojim možete zatvarati tokicu napravite još jedan red s kombinacijom 4 db + 1 očica + preskočite 1 jb, i tako do kraja reda, ako hoćete manje rešetke smanjite grupe db-ova. 
Kroz rupe ispod očica, odnosno preskočenog jb provucite lanac koji ste napravili duljine po želji/potrebi.

Ja sam na svoje majstorstvo dodala i leptirića i to na lanac koji sam spojila unutar tokice tako da kad se povuče leptirić, taj lanac automatski povuče mobitel van iz tokice. 

A o leptiriću i "genijalnom mehanizmu" ćemo drugi put zbog gore navedene novo-uvedene politike :-D 
Ali za promjenu...see/read/write you soon!!

KORIŠTENI BODOVI: 

Primjedbe

  1. evo, taman dobila komp sa servisa i ravno na tvoj novi post! čekam nastavak! "čarapice" su odlične, pogotovo jer se tako lako pronađu u torbi.